It's the little things that makes you happy

Jag är så SJUKT JÄVLA TRÖTT på att läsa litteratur om forskningsmetoder, vetenskapliga studier, urval, analys, tusen begrepp, litteraturstudier och fan och hans moster. Har aningen ångest av att gå upp på morgonen och veta att man ska sätta sig framför de jävla böckerna IGEN. Men det är två veckor kvar av denna delkurs som avslutas med en examination som jag fattar nada av, SEN är det bara c-uppsatsen kvar innan sommarlov. HAHA!
 
Men igår fick jag i alla fall umgås med Sanna och hela kvällen var supermysig. Gick en promenad och handlade, lagade god mat, drack vin, kollade på film, käka glass och pratade en massa. Fick mig en skön sovmorgon och god frukost innan dagens seminarie. Det är som att va på hotell när man är hos Sanna, lyxmiddag och lyxfrukost.
 
 
I år firade jag och Isabell 20 år av vänskap. Helt jävla sjukt vad tiden går, och vad mycket kul vi gjort tillsammans genom dessa år. Allt från skoltiden, Arvikafestival, alla sångframträdanden, Viksholmen, dansen, ridskolan till Funäsdalen, fester, Stockholm, nollningen, värmlänningarna och så mycket mer. Vi firade med att dricka öl och käka mat på O'Learys och sen planerade vi lite inför kommande helgs 80-talsfest. Yeay!!!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Sanna:

Puss <3 tycker om att ha dig här!!

Upp