Do it now. Sometimes later becomes never.

Nu är vi i princip klara med vår jäkla c-uppsats. Ventilering och opponering i tisdags gick jättebra och det ska bli så skönt att skicka in skiten och ta sommarlov. Jag och Isabell firade med att åka till Marieberg och käka en skitgod sallad. Haha, och jag köpte mig ett par skor till Sannas examen som är imorgon. Wiie!
 
 
Igår sprang vi Vårruset, har blivit lite av en tradition och det är ju himla mysigt med så mycket peppade människor och picknick-korgen efteråt. Eftersom vi fick två avhopp i vårt lag och inte hittade några ersättare så blev det jag, Emma, Isabell och Fanny. Mer mat till oss och riktigt bra kämpat! Längtar såå till Color Obstacle Rush som ska bli skitkul!
 
 
Det går lite upp och ner med katten och hans sjukdom. Han har sjunkit i blodvärde från 29 till 21 (sist vi var inne) så nu har vi fått öka dosen med kortison igen. Har hat varit väldigt trött men vill ändå ut hela tiden och äter hyffsat bra, så det är bra. De senaste dagarna har han ätit riktigt bra så det känns som att han ökat igen, kan vi ju hoppas iaf, han chillar järnet iaf. Imorse när jag vaknade låg han bredvid mig med huvudet på kudden. Synd att jag inte tog ett kort för det är bland det sötaste jag sett. Haha!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Sofia :

Buss/bäzz/morfar. 😻❤️❤️❤️

Upp