Summertime, and the living is easy

Ja det var ett tag sen nu, men man hinner inte blogga på sommaren, eller snarare har jag ingen lust. Har fullt upp med att njuta av ledighet från plugg. Jag, Emma, Kristin och Jasmine käkade gott på pinchos och drack drinkar, gick vidare och tog ett till glas. Trevlig kväll med fina tjejer. Vi var ett gäng som sprang Color Obstacle Rush. Kul att göra det tillsammans, skulle varit lite mer hinder bara, men det var roligt. Sen har vi varit på Blass & Berså, två gånger faktiskt. GÖTT!
 
 
Har inte fått så mycket jobb på förskolan, hoppas på augusti. Midsommarveckan jobbade jag för Coerver Coaching i Västerås på summercamp. Riktigt kul och cirka 170 spelare, fick ha egen "station" denna gång och det gick bra även om jag tvivlar på mig själv. Hehe! Riktigt roliga och trevliga coacher detta år.
 
 
Efter Coerverveckan åkte vi till Värmland för att fira midsommar på Björkenäs med mamma, pappa, farbror och hans fru, Isabell, Sanna och Hannes. Mycket trevligt med det gamla vanliga: kubbmatch, sill, nubbe, jordgubbstårta, grillat, bastu och bad. På midsommardagen åkte jag och Klas och hälsade på Anna och Erik som bodde så fint. Himla kul att ses!! Och som vanligt var det värmlänningarnaföreställning på söndagen.
 
 
Det bästa hittills i sommar har varit Coldplay-konserten på Ullevi. Strålande sol och den bästa konserten jag varit på. Grymt bra!! Vi var där tidigt eftersom vi inte visste om våra biljetter skulle fungera (köpte dem på en andrahandssida). Men det gjorde de och vi fick väldigt bra ståplatser långt fram. Wohow!
 
 
Sen har vi varit på Johannas 30-årsfest med gatsbytema. Hej och hå! Vi har hunnit med mycket känner jag nu när jag sammanfattar och tittar på bilder. Mycket trevlig kväll med god mat, lekar och dans till kl.03. Fötterna och ryggen värkte men det var det värt. Alla var så fina också!
 
 
Sen så har jag, Anna, Emma och Lisa varit på Bredhammar Show. Lite prosecco hemma hos Emma innan vi begav oss till Ågården. Trevligt och god mat, men för lite show, haha. Hade gärna velat ha mer sång!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp