I can and I will

Till och med idag har jag spenderat fyra veckor på kost- och träningsschema. OCH JAG FIXADE DET!! Har följt både mat och träning till punkt och pricka, inte tjuvat på någonting och jag är så nöjd och stolt över mig själv. Haha! Har kunnat stå emot när vi haft revy-träff och även främmande här hemma som ätit annan mat och efterätt. Har fått lite resultat kroppsmässigt under dessa fyra veckor. Känner att jag har mer koll på maten, hur mycket och vad som är bra att äta i samband med träning. Fått bra underlag och upplägg för styrketräningen.

Kommer försöka hålla maten på en bra nivå under veckorna, dock utan att väga den. Men jag är en gotteälskare som vill leva livet och på så vis kunna unna mig något gott på helgerna! Men det har varit väldigt roliga och lärorika fyra veckor. Och jag har väl insett att jag tidigare tvivlat på mig själv, för jag kan ju bara jag vill.
 
"Du har varit grymt disciplinerad!! Så stolt över dig! Hoppas du fått med dig nya verktyg in i din träning! TACK FÖR DIN GRYMMA INSATS! Glad att du vågade slänga dig in och bara släppa ansvaret för en stund. Modigt!"
 
 
Allmänt | |
Upp